середа, 7 квітня 2021 р.

Логопедична робота

Мовлення дорослих-взірець для наслідуваня.

Удосконалення мовленнєвого розвитку дитини насамперед залежить від мовлення дорослих, зокрема батьків.Дитина навчається говорити завдяки слуху та здатності до наслідування.

                     Графік роботи вчителя-логопеда
Понеділок 8.00-12.00
Вівторок    8.00-11.00 ( 16.00- 17.00-консультації для батьків)
Середа       8.00-12.00
Четвер       8.00-12.00
Пятниця    8.00-12.00
 Щовівторка з 16.00 до 17.00 двері логопедичного кабінету відчиненні для турботливих батьків. Ви зможете отримати  відповіді та консультації на хвилюючі питання.


Дефекти мовлення є складною проблемою з важкими наслідками.

        Останнім часом спостерігається значне збільшення кількості дошкільнят з порушеннями як загального психофізичного, так і мовленнєвого розвитку. Офіційна статистика свідчить, що в Україні у кожної третьої дитини є недоліки мовлення.

                     У яких випадках необхідно звертатися до логопеда?

1. Повна відсутність мовлення чи наявність звуконаслідувань зі значним використанням міміки та жестів.

2. Мовлення вашої дитини мало зрозуміле для оточуючих.

3. Дитина не вимовляє або вимовляє неправильно звуки.

4. Дитина відчуває труднощі у вимові багатоскладових слів та слів зі збігом приголосних.

5. Дитина неправильно вживає відмінкові закінчення, не може висловити свою думку, уникає спілкування з оточуючими та однолітками.

                                   Чи потрібно  дитині допомога логопеда?

 Діагностику  мовленнєвих порушень  проводить вчитель-логопед на початку року, проводить логопедичне обстеження дітей. З результатами обстеження, ознайомлюються вихователі груп та батьки. Якщо в ході обстеження виявиться, що дитині необхідні заняття з логопедом, батькам повідомляють і  запрошують на консультацію . Логопед проінформує  батьків про стан мовлення дитини, механізм порушення та шляхи подолання мовних вад.








Немає коментарів:

Дописати коментар